Vacature

VACATURE PEDAGOGISCH MEDEWERKER (meerdere uren beschikbaar van 12 tot 36 uur)

Ben jij enthousiast, energiek en kun jij kinderen de ruimte geven voor hun eigen ontdekkingstocht?

Wij zijn op zoek naar een Pedagogisch Medewerker

Wie ben je?

Je bent actief, energiek, creatief, zorgzaam, lief en grappig. Je zorgt ervoor dat kinderen  zich emotioneel veilig voelen en daardoor in staat zijn zich optimaal te ontwikkelen. Je hebt oprechte aandacht voor ieder kind en zijn/haar ontwikkeling door de juiste pedagogische kwaliteit te leveren.

Naast een ondernemende en flexibele instelling, beschik je over goede organisatorische en communicatieve vaardigheden en ben je in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.

Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend (3f niveau) en kunt kritisch naar jezelf kijken. Je bent betrokken, sensitief en loyaal. Je beschikt over een ruime pedagogische kennis, inzicht in groepsdynamische processen en bent geïnteresseerd in het verder ontwikkelen van een pedagogiek op basis van de Reggio Emilia benadering.

Je hebt tenminste een relevante opleiding afgerond op minimaal MBO niveau 3.

Wat doe je?

Je bent verantwoordelijk voor de zorg en begeleiding van een groep kinderen. Je volgt de ontwikkelingen van de kinderen en speelt hierop in door ze een veilige omgeving met daarin uitdagende activiteiten en (natuurlijke) materialen aan te bieden. Je draagt zorg voor een optimale ontplooiing van de kinderen en reageert adequaat op hun behoeften. Je rapporteert en documenteert aan ouders/verzorgers en collega's door middel van digitale dagboekbeschrijvingen, foto 's en observatieverslagen.

Wat bieden wij?

Een arbeidsovereenkomst  volgens de CAO Kinderopvang. Afwisselend en uitdagend werk waarbij je plezier en voldoening uit je werk kan halen. Zelfontwikkeling en persoonlijke groei staan hoog in het vaandel. Samen met jou realiserne we doelen waarbij opleiding en training onderdeel vormen van het proces.

Solliciteren?

Ben je enthousiast over de functie en herken je jezelf in het profiel, dan nodigen wij je uit om te solliciteren. Overtuig ons in een schriftelijke motivatie waarom jij klaar bent voor deze functie en waarom jij bij onze organisatie past!

Je kunt je motivatie met CV en kopie relevantie diploma's /certificaten mailen naar info@keetindekerk.com.

Kinderopvang Keet in de kerk

Burgemeester Thomas Wackersstraat 56a
6041 AL Roermond

info@keetindekerk.com

Maandag 06:30 - 19:00

Dinsdag 06:30 - 19:00

Woensdag 06:30 - 19:00

Donderdag 06:30 - 19:00

Vrijdag 06:30 - 19:00

Kinderopvang Keet in de Kerk is 52 weken in het jaar geopend van maandag tot en met vrijdag van 07.30 uur tot 18.30 uur.
Op verzoek zullen wij de deuren ook al om 6.30 of 07.00 uur openen en kunnen wij langer open blijven tot 19.00 uur.

Er zijn een aantal dagen in het jaar dat wij gesloten zijn, en wel op:

• Nieuwjaarsdag
  • 2e paasdag